ΚΙ ΟΜΩΣ: ΑΥΤΗ η 26χρονη είναι παρθένα από… άποψη!

 ΚΙ ΟΜΩΣ: ΑΥΤΗ η 26χρονη είναι παρθένα από… άποψη! Θέλει να κάνει σεξ μετά τον γάμο
 Η εντυπωσιακή κοπέλα με το χίπικο στυλ και τα γλυκά χαρακτηριστικά που βλέπετε είναι 26χρονων και δηλώνει παρθένα από… άποψη!
25-year-old-virgin-e1413263917377-665x385.jpg
Η Έλλεν Μπουχάρντ από την Μινεσότα των ΗΠΑ, δηλώνει πως δεν θέλει να κάνει σεξ πριν τον γάμο… Όπως η ίδια αναφέρει ένας από τους βασικούς λόγους που ακολουθεί τη συγκεκριμένη στάση ζωής είναι ότι κατάγεται από μια βαθιά θρησκευόμενη οικογένεια Χριστιανών. Η ίδια εξομολογείται ότι αν και δεν έχει κάνει σεξ αυτό δεν σημαίνει ότι δεν το έχει θελήσει κιόλας…«Είμαι μια φυσιολογική κοπέλα. Μου αρέσει να φλερτάρω. Έχω νιώσει να θέλω να σκίσω τα ρούχα μου και να επιδοθώ σε ατελείωτα ερωτικά παιχνίδια.»

Η νεαρή είναι συγγραφέας και μιλάει και για τις σχέσεις της με τους… άντρες, τονίζοντας ότι της αρέσει πολύ να φλερτάρει αλλά πάντα νιώθει άβολα όταν πρέπει να πει στον εκάστοτε σύντροφο της ότι είναι παρθένα.  «Δεν υπάρχει κατάλληλη στιγμή για να πω σε κάποιον ότι δεν έχω κάνει σεξ. Στο πρώτο ραντεβού είναι πολύ νωρίς. Στο τρίτο είναι πολύ αργά. Το χειρότερο είναι όταν πρέπει να τους πω ότι δεν πρόκειται να κάνω σεξ μέχρι να παντρευτώ… Αυτό νομίζω ότι το παίρνουν λίγο βαριά!»

Πάντως εκείνη λέει πως νιώθει πολύ καλά με τον εαυτό της και ξέρει ότι ο άντρας της ζωής της θα εκτιμήσει το γεγονός ότι περίμενε για να κάνει σεξ την πρώτη νύχτα του γάμου τους!
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου